Válassza ki az integrációkat és fedezze fel mindezeket a funkciókat, amelyeket egymással összekapcsolhatnak. Egy áttekinthető konfigurátoron megtekintheti az olyan lehetőségeket, amelyek hatékonyabbá teszik a munkát és időt takarít meg.
Automatikus küldés a szállítói nyomkövetési számról a Magyar Posta által szállított eshopba IdoSell
Megrendelés kifizetése az eshopban IdoSell
Termékleírások, SEO-adatok és termékek fordításainak generálása az eshopban IdoSell
Kategóriák leírásainak, SEO-adatainak és fordításainak generálása az eshopban IdoSell
AI keresés modul támogatása az eshopban IdoSell
AI chatbot és AI mailer modulok támogatása az eshopban IdoSell
Automatikus számlák vagy előlegek kiállítása a számlázási rendszerben SuperFaktúra
Automatikus elküldés a kiállított számláról a számlázási rendszerben SuperFaktúra az ügyfélnek e-mailben
Automatikus kiállítás elszámoló számla az előlegszámla kiegyenítése után a számlázási rendszerben SuperFaktúra
Kiegyenlített számla a számlázási rendszerben SuperFaktúra
Jóváírások kiállítása a számlázási rendszerben SuperFaktúra
Automatikus szinkronizáció a készlet és árak a SuperFaktúra raktárból az eshopba IdoSell
Automatikus letöltés a követési számokról és a szállítói címkékről Magyar Posta
A követési link megjelenítése a szállító Magyar Posta nyilvános megrendelésoldalán (Track & Trace)
A szállítói AI chatbottal és AI maileral történő állapotközlés a küldeményről Magyar Posta
Térkép integrálása a szállító Magyar Posta kiadópontjaival az eshopba IdoSell
A küldemények kézbesítésének nyomon követése a szállítótól Magyar Posta
Automatikus rendelésállapot-változtatás az eshopban IdoSell a küldemény szállítótól Magyar Posta való feladása után
Automatikus rendelésállapot-módosítás az eshopban IdoSell a szállító Magyar Posta kézbesítését követően
Automatikus számlázás kiállítása a számlázási rendszerben SuperFaktúra a szállító Magyar Posta kézbesítését követően